Služby

Passive-range-of-motion-exercises-scaled_edited_edited.jpg

Fyzioterapie

Metoda, která se zabývá diagnostikou, léčbou a prevencí funkčních poruch pohybového
aparátu.

Fyzioterapie udržuje nebo obnovuje maximální pohyblivost a funkční schopnosti zvířete v
případě, že tyto funkce jsou ohroženy úrazem, stárnutím, degenerativním onemocněním či přetěžováním.

Snímek obrazovky 2022-10-14 v 12.07.14.png

Magnetoterapie

Terapie, kdy působením magnetického pole dochází k navození biologických změn ve
tkáních,  díky kterým můžeme podpořit hojení, relaxaci, detoxikaci a prokrvení tkání, ale také
zmírnit bolest a otoky nebo uvolnit spazmy.  Posiluje a stabilizuje kostní tkáně, zlepšuje buněčný a tím i tkáňový metabolismus, pozitivně ovlivní imunitní systém a nastartuje rychlejší uzdravení.

Hydroterapie

Hydroterapie je velmi efektivní metodou v rehabilitaci . Je formou fyzikální terapie, při které se využívá fyzikálních vlastností vody (nadnášení, odpor, viskozita, hydrostatický tlak, blahodárný vliv teplé vody).

Díky tomu má cvičení ve vodě minimální negativní dopad na pohybový aparát zvířete.

68793-9265363_edited_edited.jpg

Laserterapie

Terapie, která využívá protizánětlivé, antiedematózní, analgetické a antimikrobiální účinky laserového světla.

joint-pain-in-dogs_0_edited.jpg
dentalni-hygiena-u-psu.jpg

Dentální hygiena

Preventivní dentální hygienu psům všech velikostí a plemen. Používání ultrazvukového kartáčku s následným sonickým a mechanickým očištěním.

Před každým zákrokem je nutná konzultace.

Dentální hygiena nenahrazuje veterinární péči, některé případy velmi znečištěných zubů, nebo zubů se záněty dásní nelze ošetřit  a pacient je referován ke svému veterinárnímu lékaři.

shutterstock_1547371985_edited.jpg

Stříhání a úprava psů

Pravidelná údržba srsti.

Dále nabízíme koupání, vyčesávání, rozčesávání, trimování.

Čištění uší a trhání chloupků, čištění análních žlázek, stříhání drápků.

Po domluvě i výstavní úprava.

Jak vám mohu pomoci?

Vyplňte formulář, nebo nám zavolejte
a domluvte si konzultaci
.